Honlap > Tippek és tanácsok > Mit nyújt Önnek az asszisztencia szolgálat?

Orvosi és utazási asszisztencia

Nemzetközi fiók- és operatív központ-hálózatának köszönhetően asszisztencia szolgálatunk a világ bármely pontján képes hatékonyan segíteni. Munkatársaink a nap 24 órájában rendelkezésre állnak, mindemellett csapatunk szerves részét képezik az elhivatott, komoly szakmai múlttal rendelkező orvos kollégák is.

Az idegenforgalmi idény kezdete előtt rendszeresen felvesszük a kapcsolatot a legnépszerűbb turisztikai célpontok orvosi intézményeivel. Ennek köszönhetően, velük együttműködve frissítjük a kezelési folyamatok és eljárások kínálatát, valamint azok készpénz nélküli térítésének lehetővé tételét.

Alapvető orvosi segítségnyújtás:
  • megfelelő gyógyászati intézmény megtalálása
  • külföldi gyógykezelés költségeinek rendezése
  • biztosítási események komplex rendezése
  • hazatérés biztosítása saját légi vagy közúti mentőszolgálat igénybevételével
  • kapcsolattartás a közeli hozzátartozókkal
  • szükséges kezelések biztosítása
  • kiskorú gyermekek hazaszállítása
  • tolmácsszolgálat biztosítása
  • további biztosított személyek hazaszállítása
  • háziállatok hazaszállítása
  • a külföldi tartózkodás meghosszabbításának megszervezése
  • a helyben rendelkezésre álló legjobb orvosi ellátásra vonatkozó tanácsadás.
Alapvető utazási asszisztencia szolgáltatás:
  • utazás előtti előkészületek (vízum, védőoltás és külföldi valuta információ)
  • orvosi tájékoztatás (pl. krónikus betegeknek)
  • segítségnyújtás járatkésés/járattörlés esetén:
    • szállodai elhelyezés biztostása
    • új repülőút leszervezése
  • segítségnyújtás poggyász elveszítése esetén:
    • helyi formalitások
    • poggyász kártérítés és a szükséges eszközök biztosítása
    • úti okmányok helyettesítésével kapcsolatos segítségnyújtás (repülőjegyek, útlevél stb.)
    • készpénz kölcsön, ha a pénz elveszett, vagy ha az utazási iroda fizetésképtelenné vált (csődbe ment).