Honlap > Rólunk > AXA Assistance

AXA ASSISTANCE

Az AXA ASSISTANCE csoport a világ több mint 30 országában rendelkezik fiókokkal. 6000 munkatársat foglalkoztat, akik évente több mint 9 millió asszisztencia esetet bonyolítanak le.

Az AXA ASSISTANCE termékek a személyi ügyfelek, családjaik vagy munkáltatóik életének megkönnyítését szolgálják, segítenek megoldani a mindennapos nehézségeket, különösen az utazás, a gépjárműhasználat, a háztartási balesetek vagy a jogi és egészségügyi kérdések területén.

Szolgáltatásaink nyújtása során elsősorban az operatív és egyszerű problémakezelésre, valamint az ügyfelek kényelmére összpontosítunk. Az AXA ASSISTANCE telefonos asszisztencia szolgálatát igénybe vevő ügyfelek általában szolgáltatás formájában nyújtott kárrendezésben részesülnek. Az asszisztencia szolgálat dolgozói napi 24 órában rendelkezésre állnak. A hangsúly a hatékony problémamegoldáson, valamint az egyes ügyfelekkel folytatott egyedi, testre szabott kommunikáción fekszik.

Az operatív központoknak és nemzetközi fiókhálózatnak köszönhetően az AXA ASSISTANCE a világ bármely pontján képes segítséget nyújtani.

AXA csoport

Az AXA ASSISTANCE a világ egyik legnagyobb biztosító csoportját jelentő AXA konszern része, a globális pénzügyi biztosítási piac vezető szereplője. Az AXA csoport üzleti tevékenysége területileg változó, miközben a csoport legfontosabb részei  Nyugat-Európában, Észak-Amerikában és a Távol-Keleten találhatók. Az AXA világszerte 52 millió ügyféllel, 120 ezer alkalmazottal, 400 000 részvényessel rendelkezik, összesen 1,32 billió euró kezelését végzi. Az AXA törzsrészvények regisztrálása és kereskedése a párizsi értékpapírtőzsdén, az AXA amerikai letéti jegyeinek kereskedése a New York-i tőzsdén zajlik.