Honlap >
Káresemény bejelentése
Biztosítási káresemény bejelentése
Mi a teendő, ha külföldön bajba kerül és segítségre szorul?
Hívja fel minél előbb asszisztencia szolgálatunkat, amely a nap 24 órájában az Ön rendelkezésére áll. Kollégáink megkeresik a legközelebbi korházat, rendezik a felmerülő költségeket és segítenek a nyelvi problémák áthidalásában. És persze minden másban, amiben tudnak.
Ha külföldön sürgős segítségre van szüksége, hívja a +36/1/999-5932-es segélyvonalunkat.
- Megkeressük a legmegfelelőbb orvosi intézményt
- Kifizetjük a felmerülő kezelési költségeket
- Segítünk a nyelvi akadályok leküzdésében
- Tanácsot adunk a problémás helyzetek megoldására
Az külföldi orvosi és egyéb kapcsolódó költségeinek megtérítéséhez, küldje el az alábbi dokumentumokat emailben a claims@axa-assistance.hu címre:
- Kitöltött káresemény formanyomtatvány (a káreseményre vonatkozó az alábbi dokumentumok közül)
- Orvosi és gyógyszer számlák fénymásolata (az eredetit őrizze meg)
- Orvosi jelentések fénymásolata
- Minden egyéb lényeges dokumentum
A kár bejelentése postai úton is lehetséges. A kárbejelentő formanyomtatvány és minden egyéb dokumentum a következő címünkre postázható:
AXA Assistance
Az SOS Hungary Kft. közreműködésével
Szentendrei út 303.
1039 Budapest
Magyarország
A kárrendezéshez szükséges dokumentumok hiánytalan beérkezésétől számított 15 napon belül elbíráljuk a kárigényt. Valamilyen, a kárrendezéshez szükséges dokumentum vagy adat hiányában legkésőbb a kárigény benyújtásától számított egy hónapon belül felvesszük a kapcsolatot a biztosítási szolgáltatást igénylő személlyel a hiányzó dokumentumok pótlásának érdekében.
A hiánypótlásként beküldött dokumentumok kézhezvételétől számított 30 napon belül értesítjük a kárigény elbírálásának eredményéről.
A biztosítási szolgáltatás kifizetése az erre jogosult személy bankszámlájára történik. Baleseti halál esetén a biztosító a biztosítási összeget a szerződésben megnevezett kedvezményezettnek fizeti ki. Kedvezményezett személy hiányában a biztosítási összeg az elhunyt biztosított örököse részére kerül kifizetésre.
A biztosítási szolgáltatás teljesítésének pénzneme magyar forint. Külföldi devizákban felmerült költségek térítésére, a jogszabályokkal összhangban, a káresemény napján érvényes, MNB által kihirdetett árfolyamot alkalmazza a biztosító.
Káresemény bejelentése - orvosi költségek, poggyász és felelősségbiztosítás
Káresemény bejelentése - útlemondási biztosítás
Káresemény bejelentése - balesetbiztosítás
-
V případě, že nesouhlasíte s naším stanoviskem k události, můžete zažádat o její přezkoumání.
Jak o přezkoumání zažádat
- Kontaktujte nás e-mailem na claims.travel@axa-assistance.cz nebo nám zašlete dopis na adresu AXA Assistance, Hvězdova 1689/2a, 140 62 Praha 4.
- Ke své žádosti přiložte tyto nezbytně nutné náležitosti:
Dokumenty (posudky, lékařské zprávy, protokoly), které vnesou do případu
nové skutečnosti a fakta (
bez těchto dokumentů nebude možné událost znovu posoudit).
Referenční číslo události (uveďte do předmětu e-mailu či dopisu).
Podrobný popis, s čím konkrétně nesouhlasíte a jaké skutečnosti žádáte přezkoumat.
Jak dlouho nám přešetření zabere
Na přezkoumání události nám zákon stanovuje
lhůtu 30 dní. Snažíme se ale vše prošetřit co nejrychleji. Požádáme vás o vyčkání na kontakt z naší strany.